Customer Experience

Wingman partnerskab – In it Together

Den mest værdifulde løsning er tilpasset lige netop jeres vision og forretningsmål. Men der skal mere end licenser og en kasse udstyr til, hvis I vil opnå det fulde udbytte af jeres nye løsning. Vi tilbyder derfor et partnerskab, der bygger på tillid, gensidig forpligtelse og det langsigtede samarbejde. Samarbejde er et nøgleord for vores partnerskab, fordi det er i samarbejdet, vi realiserer potentialet og udvikler jeres løsning. Vi er og vil være jeres wingman i hele løsningens levetid.

Wingmen Partnership Life Cycle Model

Wingmen Partnership Life Cycle Model bygger på det tætte samarbejde i hele forløbet fra valg af løsning, til implementering, udrulning og løbende udvikling af løsningen.

1 Plan

Sammen definerer vi under én eller flere workshops den rigtige løsning for jer. Vi udarbejder et high-level design, en high-level tidsplan og fastsætter forretningsmålene for løsningen. Forretningsmålene danner efterfølgende grundlag for afleveringsforretningen i form af milestones og KPI’ere.

Som kunde vælger I den implementeringsmodel, der passer jer bedst. Vi tilbyder 3 faste implementerings-modeller: ”Show me,”” Do it with me” eller ”Do it for me.”

2 Implement

Der udarbejdes et low-level design, som danner baggrund for selve implementeringen. Implementeringen varetages af vores dygtige konsulenter og foretages iht. den valgte implementeringsmodel. Under selve implementeringen elimineres eventuelle udfordringer med det samme, så de ikke forsinker implementeringen. Vi har efter implementeringen stor fokus på, at I som kunde indgår i et uddannelsesforløb så vi sikrer, at I udnytter løsningen optimalt.

3 adopt

Med de rette services sikrer vi, at den tekniske løsning lever op til forretningsmålene defineret i Plan-fasen. Det evalueres, om der er behov for yderligere uddannelse eller om der er opstået udfordringer, som skal løses. Vi vil i givet fald altid sørge for, at I er klædt på til at udnytte den nye løsning fuldt ud.

4 Optimize

Vi understøtter med faste statusmøder dialogen om nye udviklingsmuligheder i løsningen, som kan bidrage til at videreudvikle løsningen. Formålet er at sikre, at løsningen tilpasses nuværende og fremtidige forretningsmål. Vi tilbyder derudover vores Wingmen Advantage serviceydelser til at understøtte den daglige drift af løsningen.

NEXT?

Services

Nyd fordelene ved dine it-løsninger uden besvær. Vores services sikre driften og vedligeholdelsen af din løsninger.

Cases

TERMA har implementeret et Cisco DNA Center,som skal hjælpe med effektiv administration af deres netværk…

Kontakt os

Kontakt os, hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at optimere din it-infrastruktur.

CX Manager, Henrik Jakobsen, wingmen
CX MANAGER

Henrik Spåbæk Jakobsen

Spørgsmål?

E-Mail:hsj@wingmen.dk

CX Manager, John Herner, wingmen
CX MANAGER

John Herner Jensen

Spørgsmål?

E-Mail: jhj@wingmen.dk

Kontakt DIN WINGMAN

Kbh.: Tobaksvejen 23B, 2. sal, 2860 Søborg
Aarhus: Lyshøjen 2, 1. sal tv., 8520 Lystrup
Odense: Stenhuggervej 21, 5230 Odense M

Telefon: 70202110
Mail: info@wingmen.dk

CVR: 36440228