Customer Experience

I en dynamisk og kompleks IT-verden ændres kundens forventninger til en samarbejdspartner fra blot at levere produkter og løsninger til at være en betroet rådgiver. Vores rolle er ikke kun at skabe produkter, men at realisere forretningsværdi og sikre afkast på dine investeringer.

I en verden præget af abonnementer og softwarecentreret økonomi er vi dedikerede drivkræfter bag din “time to value,” og vi sikrer positive resultater i hele livscyklussen. Vores Wingmen Lifecycle Adoption Practice er skræddersyet til at forkorte vejen til værdirealisering. Vi støtter dig i alle faser af livscyklussen, fremmer ønsket om brug og sikrer forretningsmæssige resultater. Alt dette er designet med ét formål for øje: at maksimere din totale kundeoplevelse.

Vi tilbyder et partnerskab baseret på tillid, gensidig forpligtelse og langsigtet samarbejde. Velkommen til en oplevelse, hvor vi sammen skaber værdi og succes.

Kunderesultater
  • Time to value
  • Realisering af værdi
  • Reducer omkostninger og risiko
  • Styrk IT-sikkerheden
  • Optimer produktiviteten
  • Forbedr brugeroplevelsen
  • Forbedr drift og ledelse
  • Definer tekniske anvendelsestilfælde
  • Nå definerede forretningsresultater
  • Håndter mulige hindringer
Wingmen Customer Engagement Framework
Wingmen Customer Engagement Framework

Wingmen Customer Engagement Framework danner grundlaget for et tillidsfuldt forhold og samarbejde med kunden – gennem hele livscyklussen.

Sammen med kunden stræber vi efter at maksimere fuldt potentiale af løsningen ved at definere anvendelsestilfælde og udnytte tekniske fordele, der understøtter forretningsresultater.

Vores strukturerede Kundehåndteringsramme omfatter alle aktiviteter og afslutningskriterier fra planlægning til implementering, vedtagelse og endelig optimering.

In it together: Fra planlægning til optimering
Plan

Ved at engagere os med kunden i salgsprocessen definerer vi et overordnet design, samt anvendelsestilfælde, KPI’er og forretningsresultater for IT-løsningen. Derudover opretter vi en ansvarsfordelingsmatrix, så alle aktiviteter i implementeringsfasen er afstemt med kunden for at fuldføre en succesfuld implementering

Implement

Baseret på det overordnede design og anvendelsestilfælde oprettes der et detaljeret design, og løsningen implementeres for at opfylde tekniske og forretningsmæssige mål. For at fremskynde processen og overvinde eventuelle hindringer introducerer vi tekniske informationsmøder og træningsworkshops.

Adopt

Gennem regelmæssige møder præsenteres kunden for ydeevne og brug af løsningen samt potentielle problemer. Nye anvendelsestilfælde præsenteres for at udvide, optimere og give endnu mere værdi til løsningen. Wingmen Advantage Services diskuteres også for at støtte den fuldstændige løsning.

Optimize

Baseret på det overordnede design og anvendelsestilfælde oprettes der et detaljeret design, og løsningen implementeres for at opfylde tekniske og forretningsmæssige mål. For at fremskynde processen og overvinde eventuelle hindringer introducerer vi tekniske informationsmøder og træningsworkshops.

Wingmen Customer Engagement Framework vol.2

Succeshistorier

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptateLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate

A Fountain of Impact

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lifecycle Advantage Customer Success

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Terma A/S

“Wingmen har både bidraget med deres dybe specialist viden omkring DNA løsningen og været med til at lave nogle træningssessioner rundt omkring i IT, hvor forskellige afdelinger er blevet trænet til at bruge løsningen og få noget hands-on-experience.” 

Kontakt os

Vi byder gerne på en kop kaffe og en præsentation af, hvordan vi kan skabe værdi for jer. Løsningerne skaber vi i sidste ende i et tæt partnerskab.

John Herner Jensen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptateLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate

Henrik Jakobsen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptateLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate

Kontakt dit wingmen success team her

CX Manager, John Herner, wingmen
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER

John Herner Jensen

Inklusiv tekst med CX practice lead.

KONTAKT

wingmen er højt certificerede IT konsulenter
CUSTOMER SUCCESS MANAGER

TBA

E-Mail: 

CX Manager, Henrik Jakobsen, wingmen
MANAGED SERVICE ADVISOR

Henrik Spåbæk Jakobsen

Customer Support & Admin Heidi Letterman wingmen
RENEWAL MANAGER

Heidi Gettermann