Customer Experience

I en dynamisk og kompleks IT-verden ændres kundens forventninger til en samarbejdspartner fra blot at levere produkter og løsninger til at være en betroet rådgiver. Vores rolle er ikke kun at skabe produkter, men at realisere forretningsværdi og sikre afkast på dine investeringer.

I en verden præget af abonnementer og softwarecentreret økonomi er vi dedikerede drivkræfter bag din “time to value,” og vi sikrer positive resultater i hele livscyklussen. Vores Wingmen Lifecycle Adoption Practice er skræddersyet til at forkorte vejen til værdirealisering. Vi støtter dig i alle faser af livscyklussen, fremmer ønsket om brug og sikrer forretningsmæssige resultater. Alt dette er designet med ét formål for øje: at maksimere din totale kundeoplevelse.

Vi tilbyder et partnerskab baseret på tillid, gensidig forpligtelse og langsigtet samarbejde. Velkommen til en oplevelse, hvor vi sammen skaber værdi og succes.

Kunderesultater
  • Time to value
  • Realisering af værdi
  • Reducer omkostninger og risiko
  • Styrk IT-sikkerheden
  • Optimer produktiviteten
  • Forbedr brugeroplevelsen
  • Forbedr drift og ledelse
  • Definer tekniske anvendelsestilfælde
  • Nå definerede forretningsresultater
  • Håndter mulige hindringer
Wingmen Customer Engagement Framework
Wingmen Customer Engagement Framework

Wingmen Customer Engagement Framework danner grundlaget for et tillidsfuldt forhold og samarbejde med kunden – gennem hele livscyklussen.

Sammen med kunden stræber vi efter at maksimere fuldt potentiale af løsningen ved at definere anvendelsestilfælde og udnytte tekniske fordele, der understøtter forretningsresultater.

Vores strukturerede Kundehåndteringsramme omfatter alle aktiviteter og afslutningskriterier fra planlægning til implementering, vedtagelse og endelig optimering.

In it together: Fra planlægning til optimering

Succeshistorier

Bliv klogere på, hvordan vi hjælper vores kunder til at få fuldt udbytte af deres løsninger. Se videoen nedenfor eller lær hvordan Terma har implementeret og adopteret Ciscos DNA center på tværs af hele organisationen.

Lifecycle Advantage - Customer Success

“Mit job er at sikre, at vores kunder får den fulde værdi ud af deres løsning,” John Herner Jensen, Customer Experience Manager. Se videoen nedenfor.

Terma A/S

“Wingmen har både bidraget med deres dybe specialist viden omkring DNA løsningen og været med til at lave nogle træningssessioner rundt omkring i IT, hvor forskellige afdelinger er blevet trænet til at bruge løsningen og få noget hands-on-experience.” 

Kontakt dit wingmen success team her

John Herner Jensen

Customer Experience Manager

Hej! Jeg er John, en passioneret salgsprofessionel med fokus på at skabe betydelig profitabilitet og nå virksomhedens strategiske mål gennem en struktureret og fokuseret tilgang.  Lad mig hjælpe dig med at opnå dine forretningsmål og skabe succes sammen.

Henrik Jakobsen

Business Manager - Managed Services

Hej! Jeg brænder for at hjælpe kunder med at maksimere værdien af deres investeringer. Som deres eksterne rådgiver fokuserer jeg på at skabe positive forandringer og drive deres forretning fremad gennem strategiske initiativer og effektive værktøjer. Lad mig være din partner på vejen mod succes!

Clair Marie Archer

Customer Success Manager

Hej, jeg er Clair! Med en baggrund inden for account management og forretningsudvikling specialiserer jeg mig i at præsentere og markedsføre Cisco Systems’ produkter med fokus på værdifulde løsninger. Jeg har opbygget stærke relationer på tværs af branchen og har arbejdet med nogle af Danmarks største virksomheder. Min tilgang er altid kundeorienteret, og jeg stræber efter at levere resultater, der overgår forventningerne og skaber værdi for mine kunder.

Customer Support & Admin Heidi Letterman wingmen

Heidi Gettermann

Renewal Manager