Collaboration løsninger

Transformer dine kundeoplevelser på tværs af moderne kanaler, og styrk din forretning med AI løsninger og Collaboration teknologi, der understøtter din hybride arbejdsplads.

Tal med en ekspert.

Servicer dine kunder med AI løsninger 24/7 og sikr samarbejdet på din hybride arbejdsplads

Dine kunder og medarbejdere lever i en hybrid verden, og er dagligt i berøring med AI løsninger og collaboration teknologier. De kommunikerer på tværs af kanaler og enheder – De ringer, skriver, sms’er, chatter, e-mailer, bruger sociale medier og udfylder hjemmesideformularer som en naturlig del af deres digitale hverdag – og de forventer at kontakte dig der, hvor de er. 

2020 markederede begyndelsen på en ny hybrid æra, hvor teknologien spiller en afgørende rolle i at sikre det effektive og innovative samarbejde på den hybride arbejdsplads og uanset hvorfra dine medarbejder samarbejder. Den hybride arbejdsplads er fremtidens arbejdsplads. Derfor er det nødvendigt at tilbyde medarbejdere de rette samarbejdsværktøjer, hvis du skal kunne tiltrække og fastholde de rette medarbejdere. 

Men den hybride arbejdsplads stiller ikke kun krav til de devices og systemer, medarbejdere bruger, den stiller om noget krav til sikkerheden.

Få de rette værktøjer, der transformerer dine kundeoplevelser og understøtter samarbejdet på din hybride arbejdsplads uden at gå på kompromis med sikkerheden.

Din kundeservice med et alt-i-et kontaktcenter

Det moderne kontaktcenter bygger på AI og automatiseringsfeatures, som chatbots og voicebots, der bidrager til at optimere svartiden på dine kundehenvendelser og skabe succesfulde kundeoplevelser.
Et alt-i-et kontaktcenter bidrager til at effektivisere og simplificere arbejdsgangene for dine kundeservicemedarbejdere, så de kan bruge tiden på at yde den ekstraordinære kundeservice.

Book en 360 graders analyse af dit kontaktcenter og indsigt i de muligheder, vi tilbyder, så du kan få fuldt udbytte af din kundeservice og kontaktcenterplatform.

Servicer dine kunder 24/7 med AI løsninger

AI teknologi har gjort det muligt at tale med kunder på tekst og i tale på en naturlig måde - også på dansk.

Håndter alle henvendelser

Dine kunder ønsker at henvende sig der, hvor de er. Servicer dine kunder på chat, sociale medier, e-mail eller via telefonen.

Effektiviser arbejdsgange

Frigør ressourcer, så dine kundeservicemedarbejdere kan bruge tiden på at yde den ekstraordinære kundeservice.

Automatiser dine kundehenvendelser og frigør ressourcer med AI løsninger

Med Google CCAI kan digitale agenter hurtigt besvare dine kundehenvendelser fra telefonen eller hjemmesiden. 

Det sker i form af en digital “bot”, der med sproggenkendelse og intent-detektion kan løse simple forespørgsler, håndtere komplicerede opgaver og servicere dine kunder døgnet rundt med personlig rådgivning, helt uden menneskelig berøring. I mellemtiden får du frigjort ressourcer, så du kan koncentrere dig om det vigtigste – at sikre den ekstraordinære kundeoplevelse.

Vi har kompetencer indenfor Google Cloud Contact Center AI funktioner og tilsat det Triforks AI ressourcer. 

Baseret på 5+ års erfaring med Smart Contact Center inspirerer vi dig til at blande AI-automatiserede muligheder og virtuelle agenter, også kaldet bots, i din kunderejse – uden at miste det menneskelige præg.

Overvejer du at tage AI løsninger ind i din kundebetjening?

Få et produkt, der kan testes direkte i din produktion og udvides efter behov. Vi tilbyder AI Proof-in-Production, der indebærer en kick-off workshop efterfulgt af 2-4 sprint over en periode på 4-12 uger. Når forløbet er overstået, har I et skræddersyet og skalerbart produkt, tilpasset din kundeservice.

Har du allerede taget AI løsninger ind i din kundebetjening?

Vi kan tilbyde at assistere dig med at optimere og træne AI'en på en fast basis. Vi tilbyder også at optimere jeres Conversational Design. Det kan f.eks. være en ugentlig gennemgang af de spørgsmål, som jeres Bot ikke kan besvare, hvorefter vi træner og optimerer den, så den forbedres hele tiden.

Calling
fleksibelt og nemt

Mand taler i telefon foran sin computer som et optimeret mod collaboration og AI løsnigner

Med Cisco telefoni flyttes telefonien til skyen, så du slipper fri for unødvendig hardware, der optager plads, og kræver vedligehold. Når telefonien er i skyen, kan afdelingerne kobles på hurtigt, nemt og sikkert, og der kan skaleres op og ned efter behov.

Flere og flere virksomheder overlader telefonien til en specialiseret driftspartner. Vi leverer og drifter din telefoni til en fast månedlig ydelse.

Workspaces til dine hybride medarbejdere og møderum

Understøt din hybride arbejdsplads med Cisco Webex, der kan tilpasses dine medarbejderes behov, uanset hvor og hvornår de arbejder. Cisco Webex understøtter dine medarbejderes hybride hverdag, så de kan holde møder, chatte og gennemføre webinare alle steder fra uden at gå på kompromis med sikkerheden. Cisco Webex er kompatibel med Microsoft teams, så det er muligt at mine brugere fra begge platfrome i ét møde.

Vi kan hjælpe med jeres forskellige møderum, personlige mødeenheder, samt Webex Teams som samarbejde applikation.

understøt agilt samarbejde

Teknologien er essentiel for at understøtte innovativt samarbejde på tværs af den hybride arbejdsplads, uanset hvor og hvornår dine medarbejdere samarbejder.

tiltræk de rette medarbejdere

Styrk din forretning ved at tiltrække og fastholde de rette kompetencer med collaboration løsninger, der understøtter work/life-balance.

End-to-end sikkerhed hele vejen rundt

Med Webex kan du samarbejde på tværs uden at gå på kompromis med sikkerheden. Du får end-to-end sikkerhed og avancerede privatlivsfunktioner til sikring af din hybride arbejdsplads.

Få en skræddersyet løsning

Wingmen Solutions er certificeret partner på flere kontaktcenterplatforme og i 2022 blev vi certificeret Cisco Webex Contact Center Specialization Partner.

Få rådgivning og assistance på konkrete actions til forbedringer i dit kundecenter og få større succes med dine kunder.

Kontakt os eller book en demo, så vi kan assistere dig med den rigtige løsning til lige netop dine behov. 

Collaboration
as-a-service

Kontaktcenter og telefoni er højt specialiserede områder i IT-driften. Mange virkosmheder ønsker at overlade disse områder til en driftspartner. Som kunde i Wingmen tilbyder vi flere modeller af drift-services til jeres kontaktcenter og telefoni.

Kontaktcenter

Vi leverer og drifter hele jeres kontaktcenter inkl. telefoni-platformen til en fast månedlig ydelse.

+1 Service

Mangler du driftskompetencer? Vi drifter og vedligeholder jeres eksisterende telefoni og kontaktcenter.

Beredskab

Med en beredskabsservice står vi klar med hjælp til fejlsøgning i tilfælde af pludselige nedbrud.

Bliv klogere

AI og kundeservice. 4 trends i 2024 der vil forandre din hverdag
Tech artikel

4 trends der vil forandre din hverdag i 2024

Udforsk den revolutionerende verden af Generativ AI, der transformerer arbejdsmetoder og kundeservice. Opdag potentialet for at løse kritiske udfordringer inden for kundeservice og få indblik i, hvordan AI kan inspirere forbedringer på konkrete områder. Men er potentialet større end truslerne? Scan QR-koden for at se, hvordan et forsikringsselskab automatiserer kundeserviceelementer og giver dig et glimt af fremtidens interaktion med AI.

Læs mere
Event

Mød os på V2 Security 2024

1. – 2. maj 2024 – København – Få et unikt indblik i den seneste teknologi og trends inden for IT-sikkerhed og compliance på V2 Security 2024. Mød over 4.000 deltagere, oplev 80 udstillere og mere end 100 oplæg og seminarer fyldt med den nyeste viden. Netværk med ligesindede eksperter og professionelle og vær med til at forme fremtidens sikkerhedsløsninger. Tilmeld dig nu og vær en del af Danmarks største cyber- og informationssikkerhedsevent!

Læs mere
Der findes ikke flere artikler i arkivet
Eske Bjerg, Head of Collaboration hos Wingmen Solutions. Kontakt Eske, hvis du er nysgerrig på Ai og collaboration
SALES MANAGER COLLABORATION & AI

Eske Bjerg

Er du nysgerrig på at blive klogere på AI og Collaboration løsninger, så tag fat i mig.

Mail: ebj@wingmen.dk

Kontakt DIN WINGMAN

Kbh.: Tobaksvejen 23B, 2. sal, 2860 Søborg
Aarhus: Lyshøjen 2, 1. sal tv., 8520 Lystrup
Odense: Stenhuggervej 21, 5230 Odense M

Telefon: 70202110
Mail: info@wingmen.dk

CVR: 36440228