
Wingmen Solutions sætter turbo på væksten med nyt forretningsben: Overtager aktiviteter fra NetCloud
Wingmen Solutions udbygger sin position inden for Managed Services med overtagelse af Network-as-a-Service-forretningen (NaaS) fra NetCloud.
Dine kunder og medarbejdere lever i en hybrid verden, og er dagligt i berøring med AI løsninger og collaboration teknologier. De kommunikerer på tværs af kanaler og enheder – De ringer, skriver, sms’er, chatter, e-mailer, bruger sociale medier og udfylder hjemmesideformularer som en naturlig del af deres digitale hverdag – og de forventer at kontakte dig der, hvor de er.
2020 markederede begyndelsen på en ny hybrid æra, hvor teknologien spiller en afgørende rolle i at sikre det effektive og innovative samarbejde på den hybride arbejdsplads og uanset hvorfra dine medarbejder samarbejder. Den hybride arbejdsplads er fremtidens arbejdsplads. Derfor er det nødvendigt at tilbyde medarbejdere de rette samarbejdsværktøjer, hvis du skal kunne tiltrække og fastholde de rette medarbejdere.
Men den hybride arbejdsplads stiller ikke kun krav til de devices og systemer, medarbejdere bruger, den stiller om noget krav til sikkerheden.
Få de rette værktøjer, der transformerer dine kundeoplevelser og understøtter samarbejdet på din hybride arbejdsplads uden at gå på kompromis med sikkerheden.
Det moderne kontaktcenter bygger på AI og automatiseringsfeatures, som chatbots og voicebots, der bidrager til at optimere svartiden på dine kundehenvendelser og skabe succesfulde kundeoplevelser.
Et alt-i-et kontaktcenter bidrager til at effektivisere og simplificere arbejdsgangene for dine kundeservicemedarbejdere, så de kan bruge tiden på at yde den ekstraordinære kundeservice.
Book en 360 graders analyse af dit kontaktcenter og indsigt i de muligheder, vi tilbyder, så du kan få fuldt udbytte af din kundeservice og kontaktcenterplatform.
AI teknologi har gjort det muligt at tale med kunder på tekst og i tale på en naturlig måde - også på dansk.
Dine kunder ønsker at henvende sig der, hvor de er. Servicer dine kunder på chat, sociale medier, e-mail eller via telefonen.
Frigør ressourcer, så dine kundeservicemedarbejdere kan bruge tiden på at yde den ekstraordinære kundeservice.
Med Google CCAI kan digitale agenter hurtigt besvare dine kundehenvendelser fra telefonen eller hjemmesiden.
Det sker i form af en digital “bot”, der med sproggenkendelse og intent-detektion kan løse simple forespørgsler, håndtere komplicerede opgaver og servicere dine kunder døgnet rundt med personlig rådgivning, helt uden menneskelig berøring. I mellemtiden får du frigjort ressourcer, så du kan koncentrere dig om det vigtigste – at sikre den ekstraordinære kundeoplevelse.
Vi har kompetencer indenfor Google Cloud Contact Center AI funktioner og tilsat det Triforks AI ressourcer.
Baseret på 5+ års erfaring med Smart Contact Center inspirerer vi dig til at blande AI-automatiserede muligheder og virtuelle agenter, også kaldet bots, i din kunderejse – uden at miste det menneskelige præg.
Få et produkt, der kan testes direkte i din produktion og udvides efter behov. Vi tilbyder AI Proof-in-Production, der indebærer en kick-off workshop efterfulgt af 2-4 sprint over en periode på 4-12 uger. Når forløbet er overstået, har I et skræddersyet og skalerbart produkt, tilpasset din kundeservice.
Vi kan tilbyde at assistere dig med at optimere og træne AI'en på en fast basis. Vi tilbyder også at optimere jeres Conversational Design. Det kan f.eks. være en ugentlig gennemgang af de spørgsmål, som jeres Bot ikke kan besvare, hvorefter vi træner og optimerer den, så den forbedres hele tiden.
Med Cisco telefoni flyttes telefonien til skyen, så du slipper fri for unødvendig hardware, der optager plads, og kræver vedligehold. Når telefonien er i skyen, kan afdelingerne kobles på hurtigt, nemt og sikkert, og der kan skaleres op og ned efter behov.
Flere og flere virksomheder overlader telefonien til en specialiseret driftspartner. Vi leverer og drifter din telefoni til en fast månedlig ydelse.
Understøt din hybride arbejdsplads med Cisco Webex, der kan tilpasses dine medarbejderes behov, uanset hvor og hvornår de arbejder. Cisco Webex understøtter dine medarbejderes hybride hverdag, så de kan holde møder, chatte og gennemføre webinare alle steder fra uden at gå på kompromis med sikkerheden. Cisco Webex er kompatibel med Microsoft teams, så det er muligt at mine brugere fra begge platfrome i ét møde.
Vi kan hjælpe med jeres forskellige møderum, personlige mødeenheder, samt Webex Teams som samarbejde applikation.
Teknologien er essentiel for at understøtte innovativt samarbejde på tværs af den hybride arbejdsplads, uanset hvor og hvornår dine medarbejdere samarbejder.
Styrk din forretning ved at tiltrække og fastholde de rette kompetencer med collaboration løsninger, der understøtter work/life-balance.
Med Webex kan du samarbejde på tværs uden at gå på kompromis med sikkerheden. Du får end-to-end sikkerhed og avancerede privatlivsfunktioner til sikring af din hybride arbejdsplads.
Wingmen Solutions er certificeret partner på flere kontaktcenterplatforme og i 2022 blev vi certificeret Cisco Webex Contact Center Specialization Partner.
Få rådgivning og assistance på konkrete actions til forbedringer i dit kundecenter og få større succes med dine kunder.
Kontakt os eller book en demo, så vi kan assistere dig med den rigtige løsning til lige netop dine behov.
Kontaktcenter og telefoni er højt specialiserede områder i IT-driften. Mange virkosmheder ønsker at overlade disse områder til en driftspartner. Som kunde i Wingmen tilbyder vi flere modeller af drift-services til jeres kontaktcenter og telefoni.
Vi leverer og drifter hele jeres kontaktcenter inkl. telefoni-platformen til en fast månedlig ydelse.
Mangler du driftskompetencer? Vi drifter og vedligeholder jeres eksisterende telefoni og kontaktcenter.
Med en beredskabsservice står vi klar med hjælp til fejlsøgning i tilfælde af pludselige nedbrud.
Wingmen Solutions udbygger sin position inden for Managed Services med overtagelse af Network-as-a-Service-forretningen (NaaS) fra NetCloud.
Download guiden til CISO’er og IT-chefer i danske virksomheder: 6 trin til implementering af Zero Trust-principperne.
4. oktober 2023 – København – Mød os på Kundeservice konferencen: KISS 2023, hvor vi bl.a. dykker ned i etisk AI i kundeservice.
Er du nysgerrig på at blive klogere på AI og Collaboration løsninger, så tag fat i mig.
Mail: ebj@wingmen.dk
Kbh.: Tobaksvejen 23B, 2. sal, 2860 Søborg
Aarhus: Lyshøjen 2, 1. sal tv., 8520 Lystrup
Odense: Stenhuggervej 21, 5230 Odense M
Telefon: 70202110
Mail: info@wingmen.dk
CVR: 36440228