En beredskabsservice giver dig og din organisation en sikkerhed for altid at kunne få hjælp i en kritisk situation. Denne service tilbydes i hele Danmark, på alle vores kompetenceområder og gælder 24/7 året rundt. Med andre ord er du aldrig alene om at håndtere en given problemløsning, hvad enten det foregår remote eller onsite.
I forbindelse med etablering af aftalen udarbejdes en servicehåndbog, som bl.a. beskriver netværksinfrastrukturen og de medgående netværkskomponenter. Der etableres ligeledes en remote adgang, således at vores konsulenter kan tilgå netværket hurtigst muligt.
SPoC for alle henvendelser er Wingmen 24/7 Servicedesk. I kontakter Servicedesk, hvorefter der allokeres en konsulent til håndtering af fejlmeldingen. Konsulenten kontakter jer og igangsætter fejlsøgningen. Der arbejdes på sagen indtil fejlen er løst eller en midlertidig workarounder etableret.
En beredskabsservice er velegnet til organisationer, som ønsker sikkerhed for at de altid har adgang til kompetente ressourcer. Beredskabsservicen faktureres kvartalsvis og kan opsiges med et kvartals varsel. Der betales for servicen og forbrugt tid, og timerne som forbruges faktureres efter medgået tid eller fra klippekort. Det er et krav, at der er tegnet basisservice på netværkskomponenterne, således at konsulenterne kan eskalere til producenten.
Beredskabsservicen kan med fordel udvides med vores Network Asset Compliance Center eller Software LifecycleAdvisoryService.
Kontakt mig, hvis du er nysgerrig på at vide mere om vores Beredskabsservice, og hvordan vi kan være behjælpelige med den rette service for dig.
Mail: mcs@wingmen.dk
Kbh.: Tobaksvejen 23B, 2. sal, 2860 Søborg
Aarhus: Lyshøjen 2, 1. sal tv., 8520 Lystrup
Odense: Stenhuggervej 21, 5230 Odense M
Telefon: 70202110
Mail: info@wingmen.dk
CVR: 36440228