Barselsvikariat: Vær med til at sætte kursen i vores Finance afdeling

Ønsker du at gribe muligheden for et spændende og udviklende barselsvikariat i en organisation, hvor der er højt til loftet, godt humør, mulighed for indflydelse, og hvor du ikke mindst samarbejder med nogle af de dygtigste hoveder i IT-branchen? Så er det nu, du skal ombord.

Vi er på en vækstrejse og søger lige nu en Finance medarbejder til et barselsvikariat i Søborg. Som Finance medarbejder bliver din rolle at styrke vores Finance afdeling, hvad end der er tale om rutinemæssige økonomiopgaver, månedsregnskab osv. Vi er godt i gang med at digitalisere og automatisere en række af vores opgaver – så her får du også en vigtig rolle i at bidrage til at udvikle afdelingen.

Har vi vakt din interesse? Så er det måske dig, der kan blive vores nye kollega i en dynamisk, ambitiøs og flad organisation, der vægter faglighed og godt kollegialt arbejdsmiljø højt.

Om barselsvikariatet

Som Finance medarbejder bliver dine opgaver alsidige, men nogle af de primære opgaver, som du vil tage del i, er:

  • Debitor- og kreditorbogholderi
  • Diverse finans opgaver (hensætte, afstemme, sikre valuta mv.)
  • Udarbejder månedsregnskab
  • Udarbejde likviditetsbudgetter
  • Udarbejdelse af materiale til årsregnskab og dialog med revisor
  • Momsafregning
  • Kan du hjælpe med lønadministration er det også en fordel, men ikke et krav

Du skal være med til at effektivisere og automatisere interne processer og forretningsgange, samt styrke datadrevne beslutningsprocesser på financeområdet. Dette, så vi bruger vores tid på de rette opgaver.

Det primære system er Business Central.

Hvem er du?

I Wingmen er det ikke afgørende, at du har ”hele pakken”, fordi vi ønsker at pleje og udvikle vores medarbejdere. Det er ideelt, hvis du:

  • har min. 3-5 års erfaring som finance/økonomimedarbejder, eller eventuelt revisor
  • er nysgerrig og åben i din tilgang
  • er ekstrem god til tal og er vedholden
  • drives og motiveres af at sikre, at der er styr på økonomien og processerne i finance
  • bidrager til den stærke holdånd i Wingmen-familien (lær os at kende her)

    Det en fordel, hvis du:

  • har højt humør og er en teamplayer
  • har god økonomiforståelse, har erfaring fra et alsidigt økonomijob og er klar til at
    lære nye områder at kende
  • kan identificere dig med vores værdier: entreprenørånd, partnerskab og
    bæredygtighed
  • formår at være løsningsorienteret og holde hovedet koldt også i komplekse
    situationer
Vi tilbyder dig

Hos Wingmen tilbyder vi:

  • Et stærkt fagligt og kollegialt fællesskab, fordelt i Søborg og Århus
  • Gode kompetenceudviklingsmuligheder
  • Spændende projekter, produkter og ydelser af særlig høj kvalitet
  • God balance mellem familie og arbejdsliv med mulighed for hjemmearbejde
  • Eventuel mulighed for deltid
  • Forretningsorienteret ledelse og en virksomhedskultur, hvor vi spiller hinanden bedre
  • Konkurrencedygtig løn
  • Stor selvstændighed og indflydelse i arbejdet
  • Plads til udvikling og nytænkning
  • Social ansvarlighed (læs mere her)
  • Sundhedsforsikring
  • God frokostordning, frugt & kaffe

    Vi tager hånd om vores medarbejdere og kunder. Dette gør vi bl.a. med vores erhvervsfællesskab for padel tennis-entusiaster, Wingmen Community.

    Hver dag gør vi alle vores til for, at kollegaer og kunder trives. Derfor er det vigtigt, at du også har lyst til at være en aktiv medspiller.

    Vi sætter samarbejde og holdånd i højsædet og alle hjælper hinanden – vi er ‘in it together’.

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til job@wingmen.dk

Tiltrædelse: 1. januar 2024.

Hvis du har spørgsmål til jobrollen eller Wingmen som virksomhed, så er du er velkommen til at kontakte Head of Finance Roland Schwartz Andersen på mobil 5060 2604 eller e-mail rsa@wingmen.dk

Information

Vi er Wingmen

Wingmen skaber forbindelser, der fremtidssikrer Danmark ved at styrke den digitale infrastruktur. Vi er ildsjæle, og vi arbejder tæt sammen med vores kunder for at udvikle skræddersyede løsninger, der passer til kundens individuelle behov. Vi er drevet af en stærk entreprenørånd, og vi adskiller os i markedet ved, at det er det samme team af specialister, der er med fra første møde til fuld implementering. Det er vores ambition at være frontrunner på den nyeste teknologi, og vores medarbejdere er højt certificerede. Det er vi stolte af, og det giver os indsigt til at navigere i scenarierne, før vi vurderer den rette løsning for kunden.

Vi vil ikke være de største – vi vil være de bedste. Vi har ambitioner om vækst. Men vi har endnu højere ambitioner om fortsat at udvikle os på alle parametre. Vi prioriterer uddannelse og udvikling tårnhøjt, og vi opfordrer alle til at dygtiggøre sig inden for den nyeste teknologi. Vores vision er at skabe en attraktiv arbejdsplads, hvor samarbejdspartnere og medarbejdere helt naturligt har lyst til at lære, udvikle sig selv og spille hinanden bedre.

Head of Finance, Roland Schwartz Andersen, økonomimedarbejder.
HEAD OF FINANCE

Roland Schwartz Andersen

Hvis du har spørgsmål til jobrollen eller Wingmen som virksomhed, så er du er velkommen til at kontakte Head of Finance Roland Schwartz Andersen på mobil 5060 2604 eller e-mail rsa@wingmen.dk

Kontakt din wingman eller wingwoman