Account Manager til rådgivning af offentlige kunder

Motiveres du af at skabe gode resultater, har du erfaring med at opbygge og vedligeholde langvarige kunderelationer i den offentlige sektor? Vil du være en del af en dynamisk, tempofyldt og vækstdrevet virksomhed i it-branchen, som drives af at skabe forbindelser, der styrker og fremtidssikrer vores kunders digitale infrastruktur? Så er du måske den Account Manager, vi lige nu leder efter.
Vi oplever stor tilgang af nye kunder i vores offentlige team og med en række nye SKI rammeaftaler i 2023, så ser vi et endnu større vækstpotentiale i den kommende fremtid.

Til vores offentlige team søger vi en Account Manager, som skal bidrage med den forsatte vækst.

OM JOBBET

Din opgave vil være at skabe et fundament, som giver afkast i nysalg, mersalg og krydssalgsmuligheder indenfor vores forretningsområder med fokus på producenten Cisco Systems. Som Account Manager vil du blive ankerperson for den daglige kontakt hos dine kunder, supporteret af en salgskoordinator samt business support. Din base vil enten være på kontoret i Søborg eller i Lystrup, sammen med det øvrige salgsteam.

Dine arbejdsopgaver vil typisk indeholde følgende opgaver:

  • Rådgive omkring offentlige rammeaftaler
  • Bidrage til strategiske og taktiske købs- og beslutningsprocesser hos kunden
  • Udarbejde tilbud i samarbejde med resten af salgsorganisationen, hertil bidrage i
    udbudsprocesser
  • Opbygge salgspipeline og opfylde salgsmål
  • Udarbejde Account Plans og drive Account Planning-møder og eksekvering
  • Booking af møder på eksisterende og nye kunder
  • Skabe en tæt relation til Ciscos salgsorganisation indenfor det offentlige segment
HVEM ER DU

Vi forestiller os, at du allerede har erfaring med salg til den offentlige sektor, fx fra it-branchen, telebranchen, eller lignende, hvor du har opbygget en god forståelse for salg og teknik. Af yderligere ønsker til en ny kollega kunne være:

  • Du skal have mod på at skabe og udbygge en kundeportefølje
  • Du har ambitionerne og evnerne til at skabe loyale og tillidsvækkende kundeforhold
  • Du har gode samarbejdsevner i forhold til kollegaer, kunder og eksterne samarbejdspartnere
  • Du arbejder analytisk og har en struktureret tilgang til salgsarbejdet
  • Du arbejder selvstændigt, fleksibelt og trives i en travl hverdag
  • Du besidder en konkurrencementalitet krydret med en god humor
  • Du har kendskab til Cisco produktportefølje, herunder Cisco Commerce
DET ER EN FORDEL, HVIS DU:
  • har højt humør og er en teamplayer
  • kan identificere dig med vores værdier: entreprenørånd, partnerskab og
    bæredygtighed
  • formår at være løsningsorienteret og holde hovedet koldt også i komplekse situationer
HVAD TILBYDER VI?
  • Et stærkt fagligt og kollegialt fællesskab, fordelt i Søborg og Århus
  • Gode kompetenceudviklingsmuligheder
  • Spændende projekter, produkter og ydelser af særlig høj kvalitet
  • God balance mellem familie og arbejdsliv med mulighed for hjemmearbejde
  • Forretningsorienteret ledelse og en virksomhedskultur, hvor vi spiller hinanden bedre
  • Konkurrencedygtig løn med attraktiv bonusordning
  • Stor selvstændighed og indflydelse i arbejdet
  • Plads til udvikling og nytænkning
  • Social ansvarlighed (læs mere her)
  • Sundhedsforsikring
  • God frokostordning, frugt & kaffe

Vi tager hånd om vores medarbejdere og kunder. Dette gør vi bl.a. med vores erhvervsfællesskab for
padel tennis-entusiaster, Wingmen Community.
Hver dag gør vi alle vores til for, at kollegaer og kunder trives. Derfor er det vigtigt, at du også har lyst
til at være en aktiv medspiller.
Vi sætter samarbejde og holdånd i højsædet og alle hjælper hinanden – vi er ‘in it together’.

ANSØGNING

Send din ansøgning og CV til job@wingmen.dk

Hvis du har spørgsmål til jobrollen eller Wingmen som virksomhed, er du er velkommen til at
kontakte Salgschef Jacob Damsgaard, mobil +45 81410510 eller e-mail jad@wingmen.dk.

Tiltrædelse: Efter aftale og gerne hurtigst muligt.

Vi er Wingmen

Wingmen skaber forbindelser, der fremtidssikrer Danmark ved at styrke den digitale infrastruktur. Vi er ildsjæle, og vi arbejder tæt sammen med vores kunder for at udvikle skræddersyede løsninger, der passer til kundens individuelle behov. Vi er drevet af en stærk entreprenørånd, og vi adskiller os i markedet ved, at det er det samme team af specialister, der er med fra første møde til fuld implementering. Det er vores ambition at være frontrunner på den nyeste teknologi, og vores medarbejdere er højt certificerede. Det er vi stolte af, og det giver os indsigt til at navigere i scenarierne, før vi vurderer den rette løsning for kunden.

Vi vil ikke være de største – vi vil være de bedste. Vi har ambitioner om vækst. Men vi har endnu højere ambitioner om fortsat at udvikle os på alle parametre. Vi prioriterer uddannelse og udvikling tårnhøjt, og vi opfordrer alle til at dygtiggøre sig inden for den nyeste teknologi. Vores vision er at skabe en attraktiv arbejdsplads, hvor samarbejdspartnere og medarbejdere helt naturligt har lyst til at lære, udvikle sig selv og spille hinanden bedre.

Sales Manager Public, Jacob Damsgaard, wingmen
Sales Manager Public

Jacob Damsgaard

Kontakt mig på mobil +45 81 41 05 10 eller på jad@wingmen.dk for at høre mere om stillingen.

Kontakt DIN WINGMAN

NEXT?

Læs om vores unikke Wingmen DNA, om os eller vend tilbage til Job & Karriere.

Wingmen dna

Hos os er vi In it together. Her kan du læse mere om vores unikke Wingmen DNA.

Om OS

Vi er wingmen. Vi skaber forbindelser, der styrker og fremtidssikrer vores kunders…

Job & karriere

Er du nysgerrig på arbejdet i Wingmen, så lyt til vores dygtige medarbejdere fortælle om, alt det…

Kbh.: Tobaksvejen 23B, 2. sal, 2860 Søborg
Aarhus: Lyshøjen 2, 1. sal tv., 8520 Lystrup
Odense: Stenhuggervej 21, 5230 Odense M

Telefon: 70202110
Mail: info@wingmen.dk

CVR: 36440228