Konference

Kundeservice og Kundeoplevelser 2024

Tilmeld dig nu og skriv "wingmen" i kommentarfeltet for at få 30% af konferenceprisen.

Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen

Wingmen inviterer til konferencen Kundeservice og Kundeoplevelser 2024, den årlige mødeplads for kundeservicebranchen. Konferencen tilbyder en unik mulighed for at dykke ned i de udfordringer og muligheder, man støder på i arbejdet med kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenterløsninger. Tilmeld dig nu, tag med som gæst af wingmen, hvor du bl.a. vil møde Cisco og få en eksklusiv rabat på 30% på deltagerprisen. 

Praktisk info

Skriv “wingmen” i kommentarfeltet ved tilmelding og få 30% på den oprindelige deltagerpris.

Hvilke fordele får du ved at deltage?

Indsigter fra eksperter

få viden og indsigt fra førende eksperter inden for kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske løsninger. Få kendskab til de nyestese trends, best practice og branchens mest innovative løsninger.

Netværksmuligheder

Netværk med ledere og fagfolk fra hele kundeservicebranchen samt få muligheden for at udveksle erfaringer med kolleger og branchefolk.

Opdag innovative løsninger

Bliv inspireret af praktiske værktøker, metoder og løsninger, der kan bidrage til at transformerer dine kundeoplevelser.

Programoversigt: Kundeservice og Kundeoplevelser 2024

8:15 – 9:00: Registrering og morgenmad

9.00 – 9.10: Velkomst ved Johnny Jensen (Peopleteam) og Anders Rønnebech Jensen (CX-ekspert)

KEYNOTES:

  • 9:10 – 9:50: AI & the Agent, Pete Brown (Cisco)
  • 9.50 – 10.30: Digitalisering af kundeservice hos DSB Frank Haugaard & Ceyda Metin Liechti (DSB)

10.30 – 11.00: Pause 

SPOR A:

  • 11:00 – 11:30: “CX-maskinrummet hos Tryg” 
  • 11.30 – 12.00: “Kundeservice i en energikrise”
  • 12.00 – 13.00: Frokost
  • 13.00 – 13.30: “Stemmens magi hos Clever”
  • 13.30 – 14.00: “Empathy – Future & Past Visions of CX” 
  • 14.00 – 14.30: “Hands-on erfaringer hos NS System A/S”

SPOR B:

  • 11.00 – 11.30: “AI i kundecenteret: Fra hype til praktisk anvendelse”
  • 11.30 – 12.00: “Verdensklasse service til kunder under pres”
  • 12.00 – 13.00: Frokost
  • 13.00 – 13.30: “Danskernes Foretrukne Bank”
  • 13.30 – 14.00: “Fra produkt- til kundefokus hos BMW”

14.30 – 15.00: Pause og networking

15.00 – 16.05: Afrunding ved Rikke Østergaard (Mentalsundhedsekspert)

16.05 – Slut: Afslutning: Networking og vin

Marketing Manager, Signe Balle, wingmen
MARKETING MANAGER

Signe Balle

Jeg er din wingwoman, hvis du har spørgsmål til konferencen eller tilmeldingen.