
Wingmen Solutions sætter turbo på væksten med nyt forretningsben: Overtager aktiviteter fra NetCloud
Wingmen Solutions udbygger sin position inden for Managed Services med overtagelse af Network-as-a-Service-forretningen (NaaS) fra NetCloud.
KISS 2023-konferencen er dedikeret til at udforske de mest presserende udfordringer og spændende muligheder inden for kundeservice, kundeoplevelser, IT-service, support og de nyeste tekniske løsninger. Vores målrettede faglige konferencespor og det inspirerende fællesspor har begge fokus på synergieffekterne mellem de to områder.
Hvorfor deltage?
Bliv klogere på etisk AI i kundeservice
Generativ AI og kunstig intelligens vil forandre alle sektorer og påvirke alt hvad vi gør. Det forudsiges, at AI vil kunne automatisere 60-70% af medarbejdernes tid, og i 2024 vil 40% af virksomhederne have indlejret AI i kundeservice.
Mulighederne synes ubegrænsede, men hvilke etiske dilemmaer og udfordringer vil vi møde? Hvilke svære spørgsmål skal vi stille os selv? Hvordan forholder vi os til privatliv & fortrolighed? Kan vi etablere mere intelligent læring, men samtidig undgå snyd? Hvordan skaber man tillid på digitale kanaler? Hvordan håndterer vi fordomme og BIAS? og sidst men ikke mindst, hvordan får vi mennesket med ind i loopet?
Under indlægget debatterer Wingmens eksperter Jesper Gettermann og Eske Bjerg de etiske spørgsmål og lægger op til dialog – og så runder vi af med den store dilemma-test.
Tilmeld dig KISS23 i dag, og deltag på konferencen, hvor viden, samarbejde og innovation mødes for at skabe en stærkere fremtid for kundeservice og IT Service Desk.
Hvornår
4. oktober 2023 kl. 08:30 – 16:00
Hvor
Hotel Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København
Hvem
Målgruppe (Kundeservice): Ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre. Generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.
Målgruppe (IT Service): Ledere og mellemledere inden for IT Service Desk/IT Support/Brugersupport. Chefer/mellemledere med ansvar for den interne IT Service.
Deltagelse
2.995 DKK ekskl. moms
Session
Etisk AI i Kundeservice
Talere
Eske Bjerg
Jesper Gettermann
Wingmen Solutions udbygger sin position inden for Managed Services med overtagelse af Network-as-a-Service-forretningen (NaaS) fra NetCloud.
Download guiden til CISO’er og IT-chefer i danske virksomheder: 6 trin til implementering af Zero Trust-principperne.
4. oktober 2023 – København – Mød os på Kundeservice konferencen: KISS 2023, hvor vi bl.a. dykker ned i etisk AI i kundeservice.
Kontakt mig på jge@wingmen.dk eller telefonnummer +45 42 42 59 73, hvis du har spørgsmål eller interesseret i at vide mere om collaboration, kontaktcenterløsninger og AI.
Kbh.: Tobaksvejen 23B, 2. sal, 2860 Søborg
Aarhus: Lyshøjen 2, 1. sal tv., 8520 Lystrup
Odense: Stenhuggervej 21, 5230 Odense M
Telefon: 70202110
Mail: info@wingmen.dk
CVR: 36440228