København 4. oktober 2023

Konference OM kundeservice

Etisk AI i kundeservice

Tilmeld dig nu og få 30% i rabat på deltagerprisen. Gør brug af rabatten ved at skrive WINGMEN2023 i kommentarfeltet.

Oplev den ultimative konferenceoplevelse på KISS23! Velkommen til mødepladsen for både kundeservice og IT Service Desk.

KISS 2023-konferencen er dedikeret til at udforske de mest presserende udfordringer og spændende muligheder inden for kundeservice, kundeoplevelser, IT-service, support og de nyeste tekniske løsninger. Vores målrettede faglige konferencespor og det inspirerende fællesspor har begge fokus på synergieffekterne mellem de to områder.

Hvorfor deltage? 

  • Du får dybdegående indsigter fra eksperter inden for både kundeservice og IT Service Desk.
  • Mulighed for at udvide dit netværk og deltage i meningsfulde diskussioner med ligesindede fagfolk.
  • Opdateringer om de seneste tendenser og teknologiske fremskridt inden for begge områder.
  • Praktiske værktøjer og løsninger, du kan implementere med det samme for at forbedre din virksomheds ydeevne.

Bliv klogere på etisk AI i kundeservice

Generativ AI og kunstig intelligens vil forandre alle sektorer og påvirke alt hvad vi gør. Det forudsiges, at AI vil kunne automatisere 60-70% af medarbejdernes tid, og i 2024 vil 40% af virksomhederne have indlejret AI i kundeservice.

Mulighederne synes ubegrænsede, men hvilke etiske dilemmaer og udfordringer vil vi møde? Hvilke svære spørgsmål skal vi stille os selv? Hvordan forholder vi os til privatliv & fortrolighed? Kan vi etablere mere intelligent læring, men samtidig undgå snyd? Hvordan skaber man tillid på digitale kanaler? Hvordan håndterer vi fordomme og BIAS? og sidst men ikke mindst, hvordan får vi mennesket med ind i loopet?

Under indlægget debatterer Wingmens eksperter Jesper Gettermann og Eske Bjerg de etiske spørgsmål og lægger op til dialog – og så runder vi af med den store dilemma-test.

Tilmeld dig KISS23 i dag, og deltag på konferencen, hvor viden, samarbejde og innovation mødes for at skabe en stærkere fremtid for kundeservice og IT Service Desk.

Praktisk information

Hvornår
4. oktober 2023 kl. 08:30 – 16:00

Hvor
Hotel Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Hvem
Målgruppe (Kundeservice): Ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre. Generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

Målgruppe (IT Service): Ledere og mellemledere inden for IT Service Desk/IT Support/Brugersupport. Chefer/mellemledere med ansvar for den interne IT Service.

Deltagelse
2.995 DKK ekskl. moms

Session
Etisk AI i Kundeservice 

Talere
Eske Bjerg
Jesper Gettermann

Wingmen er Cisco Partner og et 100% fokuseret Ciscohus
Wingmen er Cisco Guld Partner og et 100% fokuseret Ciscohus

Oplev mere

Der findes ikke flere artikler i arkivet
Product Specialist collaboration, kontaktcenter og AI
PRODUCT SALES SPECIALIST COLLABORATION

Jesper Gettermann

Kontakt mig på jge@wingmen.dk eller telefonnummer +45 42 42 59 73, hvis du har spørgsmål eller interesseret i at vide mere om collaboration, kontaktcenterløsninger og AI. 

Kontakt DIN WINGMAN

Kbh.: Tobaksvejen 23B, 2. sal, 2860 Søborg
Aarhus: Lyshøjen 2, 1. sal tv., 8520 Lystrup
Odense: Stenhuggervej 21, 5230 Odense M

Telefon: 70202110
Mail: info@wingmen.dk

CVR: 36440228