Konference

KISS 2024: Din Platform for Kundeservice og IT Service Desk

Bliv opdateret på nye trends og løsninger inden for kundeservice og IT support

2. oktober 2024, Scandic København

Om konferencen

Vi er glade for at kunne annoncere, at vi igen i år er at finde på KISS 2024 sammen med Cisco, hvor eksperter inden for både kundeservice og IT Service Desk er samlet.

Denne konference er skabt for at hjælpe dig med at navigere i de udfordringer og muligheder, der findes inden for kundeservice, kundeoplevelser, IT service og support. Med dedikerede faglige spor og et fællesspor, der fremhæver synergieffekter, er KISS 2024 din mulighed for at få ny indsigt og udvide dit netværk.

Hvorfor deltage

KISS 24 er relevant fordi der deltager 200-400 relevante personer som arbejder med kundeservice i offentlige og private virksomheder. Det er således spot on i forhold til den målgruppe vi ønsker at arbejde sammen med, til at sælge Webex kontaktcenter løsninger.

  • Inspiration fra førende aktører i branchen: Konferencen adresserer de aktuelle udfordringer som mange kundeservice virksomheder står overfor: Hvordan forbedrer vi vores kundeservice? Hvordan gør vi det costeffektivt? Hvordan kan vi bedst anvende digitale kanaler og bots i forhold til kundeservice.
  • Mulighed for at netværke med ligesindede: KISS 2024 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeservice, kundeoplevelser, IT service, support og de tekniske løsninger, der findes. Der er målrettede faglige konferencesport og et fællessport, der har fokus på synergieffekterne.

Praktisk info.

Hvornår. 
2. oktober 2024

Tid.
Kl. 09:00-16:00

Hvor.
Scandic Copenhagen, Vis på kort
Vester Søgade 6, 1601 København

Kommunikation på digitale kanaler

Skab en effektiv strategi for kundekommunikation

Med brug af digitale kanaler er det muligt at nedbringe antallet af opkald til kundeservicemedarbejderne, så kunderne i sidste ende får hurtigere svar på netop den kommunikationskanal, de ønsker at anvende.

Det er derfor afgørende for virksomheder at gentænke kanalerne til kundeservice, så de opfylder kundernes digitale adfærd. Men hvilke kanaler er så mest efterspurgte blandt kunderne?

Vi vil se på de vigtigste digitale kommunikationskanaler, og drøfte fordele og udfordringer ved hver kanal samt hvorledes man kan integrere kanalerne effektivt i kundeservice.

Jesper vil også drøfte:

BUSINESS MANAGER, COLLABORATION

Jesper Gettermann

Gettermann fokuserer på at anvende avancerede teknologier, såsom AI og automatisering, til at forbedre interaktionen mellem virksomheder og deres kunder. Dette har gjort det muligt for virksomheder at håndtere kundehenvendelser hurtigere og mere effektivt, hvilket reducerer ventetider og forbedrer kundetilfredsheden.

Oplev mere

Vejen til netværksautomatisering har mange fordele.
Tech artikel

6 trin til at komme i mål med netværksautomatisering: del 1

Netværksautomatisering kan virke kompleks og teknisk, men den tekniske side er ofte den enkleste del. Den virkelige udfordring ligger i det organisatoriske og planlægningsmæssige arbejde før, under og efter kodning. Her er de første 6 trin til at opnå succes med netværksautomatisering.

Læs mere
AI og kundeservice. 4 trends i 2024 der vil forandre din hverdag
Tech artikel

4 trends der vil forandre din hverdag i 2024

Udforsk den revolutionerende verden af Generativ AI, der transformerer arbejdsmetoder og kundeservice. Opdag potentialet for at løse kritiske udfordringer inden for kundeservice og få indblik i, hvordan AI kan inspirere forbedringer på konkrete områder. Men er potentialet større end truslerne? Scan QR-koden for at se, hvordan et forsikringsselskab automatiserer kundeserviceelementer og giver dig et glimt af fremtidens interaktion med AI.

Læs mere
Wingmen Community er et erhvervsfællesskab for padelentusiaster, hvor der bl.a. spille padelturneringer
Event

Wingmen Open Padelturnering, Aarhus, 31. oktober 2024

31. oktober 2024 – Aarhus – Vi inviterer til padelturneringen Wingmen Open i Aarhus. Grib chancen for at deltage, hvor du får mulighed for at blive udfordret på padelbanen og netværke med ligesindede. Tilmeld dig nu og vær med til at prøve kræfter med padel!

Læs mere
Der findes ikke flere artikler i arkivet
BUSINESS MANAGER, COLLABORATION

Jesper Gettermann

Gettermann fokuserer på at anvende avancerede teknologier, såsom AI og automatisering, til at forbedre interaktionen mellem virksomheder og deres kunder. Dette har gjort det muligt for virksomheder at håndtere kundehenvendelser hurtigere og mere effektivt, hvilket reducerer ventetider og forbedrer kundetilfredsheden.

Kontakt din wingman