Nu kan du være med, når vi i samarbejde med Trifork og Aarhus Borgerservice fortæller, hvordan det er lykkedes at forbedre kundeservice og minimere den gennemsnitlige behandlingstid.
Sæt et kryds i kalenderen torsdag den 12. januar 2023, hvor Trifork har sammensat en dag med spændende inspiration inden for forbedring af kundeservice, mulighederne med AI i borgerbetjening og selve etikken omkring brugen af AI.
Oplæggene vil finde sted hos Fredericia Kommune, hvor vi går i dybden med telefoni og voice-AI i borgerservice eller interne telefonservice.
Til dette event vil der blive gennemgå nogle af mulighederne og fordelene med AI teknologi så som udvidet åbningstider, betjening på flere sprog, reducering af fejl, et intuitiv vejledning til hjælp fremfor den traditionelle tastemenu, og en mere dybdegående forståelse for borgerens behov. Med borgeren i centrum; hvordan effektiviserer vi processerne internt og løfter serviceniveauet samtidig med at personfølsom data behandles korrekt.
Du vil få en dybere forståelse for:
AGENDA
9:30 – 10:00 Velkomst og morgenkaffe
10:00 – 10:30 Oplæg ComIzed (part of Wingmen)
10:30 – 11:00 Oplæg Trifork
11:0 – 11:30 Breakout med spørgsmål
11:30 – 12:00 Oplæg Line
12:00 – 12:30 Breakout med spørgsmål
12:30 – 13:00 Frokost
13:00 – 13:30 Demo
13:30 – 14:00 Oplæg Aarhus Kommune
14:00 – 14:30 Dialog / diskussion
Kbh.: Tobaksvejen 23B, 2. sal, 2860 Søborg
Aarhus: Lyshøjen 2, 1. sal tv., 8520 Lystrup
Odense: Stenhuggervej 21, 5230 Odense M
Telefon: 70202110
Mail: info@wingmen.dk
CVR: 36440228